.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وساطت آیت الله معلمی براي بازگشت بهداد به تيم ملي
شمال نیوز: مقامات استاني در حالي براي دفاع از بهداد سليمي وارد گود شده‌اند كه مدتي قبل هم برای بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی کشتی آزاد از امام جمعه جویبار کمک گرفتند.

شمال نیوز: پس از درخشش بهادر مولايي در مسابقات جهاني دانشجويان عده‌اي بر اين باورند كه پديده جديد وزنه‌برداري ايران به‌زودي جانشين بهداد سليمي خواهد شد.

سليمي هم كه با اتفاق 4 وزنه‌بردار المپيكي ديگر هنوز از حضور در اردوي تيم ملي امتناع مي‌كند در تازه‌ترين اظهارنظرش مدعي شد كه اميدوار است مربيان تيم ملي جانشينش را پيدا كرده باشند. با اين حال مديران ورزشي استان مازندران براي بازگشت او به تيم ملي پا پيش گذاشته‌اند و ملاقات‌هاي مهمي براي پايان دادن به كش‌و قوس او با سرمربي تيم ملي داشته‌اند.

احمد سعادتمند، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران درباره اقداماتي كه براي حل و فصل شدن مشكلات بهداد سليمي انجام شده مي‌گويد:
«ما با استاندار مازندران و وزير ورزش نشستی داشتیم و حتی جلسه‌اي هم برای بازگشت این ملی پوشان به تیم ملی وزنه برداری برگزار کردیم. با آیت‌الله معلمی نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر هم صحبت کردیم و قرار شده جلسه ای بين ایشان، حسین رضا زاده، کوروش باقری و بهداد سلیمی برگزار شود تا این اختلاف سلیقه‌ها با کدخدا منشی حل شود.» مقامات استاني در حالي براي دفاع از بهداد سليمي وارد گود شده‌اند كه مدتي قبل هم برای بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی کشتی آزاد از امام جمعه جویبار کمک گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1392
آدمی که به مربی خود بی احترامی میکند جایی در تیم ملی که خوب هست در تیم روستا هم ندارد
احترام بزگتر تو ورزش واجبه
نا شناس 29 تير 1392
درود خداوند بر امام معه محبوب ولایی شهرستان قائمشهر حضرت آیت الله معلمی
مهرزاد 29 تير 1392
باور کنید این سیاست پشت پرده سید هادی حسینی است که با وزارت و فدراسیون هماهنگ کرده تا همه تلش کنند نه بشنوم و خودش ورود کنه بعد تو بوق و کرناه بزارن سید های باعث شد مشکل حل شد . سیاسی بازی بسه
نا شناس 30 تير 1392
آقای سعادتمند:کاری بکن.
بخشي 30 تير 1392
شما بعنوان يك سايت معتبر خبري شمال ديگه چرا.آقاي معلمي امام جمعه قائمشهر هست يا جويبار ؟واقعا كه....
محمد 31 تير 1392
از دوستان میخواهم یک طرفه قضاوت نکنید توی یکی ازتمرینها اقای کوروش باقری جلوی تعدادی از وزنه برداران جوان حرفهای رکیکی به اقای سلیمی زده واقای باقری باید معزرت خواهی کنند
كوروش 31 تير 1392
به نظرم بهتره تا بهداد قبول نكنه تا فردا رضازاده و باقري نگن ديديد حق با ما بود. تف به شرف كساني كه هميشه سنگ جلوي پاي مازني ها ميذارن
بهنام فقیه جویباری 31 تير 1392
در جواب اون دوستی که گفته : (شما بعنوان يك سايت معتبر خبري شمال ديگه چرا.آقاي معلمي امام جمعه قائمشهر هست يا جويبار ؟واقعا كه....) باید بگم که آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهره و از زحمات بی دریغش در بازگشت بهداد سلمی ممنونیم از ایشان و.
از طرفی هم کوروش باقری حق بی احترامی به این قهرمانان و نداشته که باید با معذرت خواهی اشتباهشو جبران کنه ..
نا شناس 2 مرداد 1392
بهداد خيلي راحت مي تونه بره خارج از كشور بهترين زندگي و بيشترين درآمد رو داشته باشه و بهترين مربيان دنيا رو هم تجربه كنه مربياني كه با اون برخورد بد و سياسي نداشته باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.